06 december 2016

Wayfarer Årets viktigste kalender-dag !

Skrevet af K.H.Jensen

 Vintersolverv er DATOEN med stor D-dag-betydning der sola snur.  Så kommer julen, romjulen og nytt kalender W-år med hva det så måtte by på !

 Èn av tingene som bys på er:  Vær fortsatt velkommen som medlem av SWS Region NORGE til kr. 300 Norske !   Atter innbetalt nok en gang via meg - som anmodet av SWS-kassereren - via min DNB penskonto - kjent fra en del år etterhånden som kt.nr. 1627.13.08586.

 I W-region NORGE har vi klart å holde medlemstallet stabilt i mange år, og det er så gledelig for meg personlig at denne gangen loves hverken premie, klubbe eller fut på døren !  Det får stå sin prøve og forfallsdag er 2017 JAN 01 og 'deadline' d. 31 av samme måned.

 På sjøen/under seil er det Alltid Nytt og Alltid det samme MEN aldri HELT ENS !  Har nærmest oppgitt å forklare meg selv essensen i det frydefulle i den gleden, og kommet fram til at det må ha noe med avhengighet og passjon å gjøre.  SELVKLART  BEST  NÅR  FLERE DELER  DETTE !

 Huh-hei for kommende VINTER-Solverv og det som følger! God Jul og Godt Nytt År 2017 !

Hjertelig W-hilsen Ken d.e. W1348 "Maitken"

Vintersolhverv i Norge

 Nu går det snart fremad, så der igen er midnatsol i Tromsø!

top